ماه: شهریور 1403

تبعیض درآمدی باید برطرف شود

احمد نجاتیان، رئیس کل سازمان نظام پرستاری، در برنامه تلویزیونی “کشیک سلامت”، به اعتراضات جامعه پرستاری اشاره کرد و اعلام کرد که مطالبات معوقه پرستاران به دانشگاه‌های علوم پزشکی اختصاص یافته است. او تأکید کرد که این منابع که برای پرداخت معوقات طولانی‌مدت پرستاران تا سقف ۱۸ ماه تأخیر در نظر گرفته شده است، باید به پرستاران پرداخت شود تا میزان تأخیر در پرداخت حقوق‌ها به دو تا سه ماه کاهش یابد. این تأخیرات نیز به دلیل بررسی اسناد در بیمه‌ها است.
نجاتیان با بیان اینکه وزیر بهداشت بر پیگیری مشکلات از طریق سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی تأکید دارد، گفت: “اعتراضات پرستاران و مطالبات آن‌ها بحق بوده و باید فراتر از نظام سلامت به این مسائل توجه شود. وضعیت معیشتی کارکنان دولت به‌ویژه در بخش‌هایی که خدمات عمومی ارائه می‌دهند، مانند پرستاران، به شدت آسیب دیده است.”
وی ادامه داد: “در حالی که برخی کارکنان دولتی در حوزه‌هایی با درآمدهای بالا فعالیت می‌کنند، تبعیض در میان درآمدهای کارکنان دولت باید رفع شود. همچنین گزارش‌های مربوط به اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری باید هر ۶ ..

پرستار سالمند در یوسف آباد ( قیمت پرستار سالمند در یوسف آباد 1403 )

پرستار سالمند در یوسف آباد با افزایش سن و ورود افراد به دوره ی سالمندی امکان انجام بعضی از فعالیت ها به تنهایی سخت و یا غیر ممکن میشود. در این دوره از زندگی اکثر سالمندان نیازمند مراقبت و محافظت مداوم دارند و این کار همیشه نمیتواند توسط اعضای خانواده انجام شود. در این مقاله قصد داریم در مورد پرستار سالمند در یوسف آباد، خدمات پرستاری، ویژگی های داشتن پرستار سالمند در منزل و هزینه ها با شما اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم.
پرستار سالمند در یوسف آباد کیست؟ پرستار سالمند فردی است که در سطح های متفاوت آموزش دیده است که در مراقبت از افراد مسن تخصص دارد.
آنها به طور کلی تز بیماران ضعیف و افراد مسن مبتلا به بیماری های مزمن طولانی مدت که به بیماری یا آسیب حاد مرتبط نیستند، مراقبت میکنند.
نقش اصلی مراقبان سالمند ارائه مراقبت های جامع و فردی برای بیماران و خانواده ها است.
پرستاران سالمند در یوسف آباد چه خدماتی را ارائه میدهند مراقبان س..

پرستار سالمند در ساعی ( قیمت پرستار سالمند در ساعی 1403 )

پرستار سالمند در ساعی با افزایش سن و ورود افراد به دوره ی سالمندی امکان انجام بعضی از فعالیت ها به تنهایی سخت و یا غیر ممکن میشود. در این دوره از زندگی اکثر سالمندان نیازمند مراقبت و محافظت مداوم دارند و این کار همیشه نمیتواند توسط اعضای خانواده انجام شود. در این مقاله قصد داریم در مورد پرستار سالمند در ساعی، خدمات پرستاری، ویژگی های داشتن پرستار سالمند در منزل و هزینه ها با شما اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم.
پرستار سالمند در ساعی کیست؟ پرستار سالمند فردی است که در سطح های متفاوت آموزش دیده است که در مراقبت از افراد مسن تخصص دارد.
آنها به طور کلی تز بیماران ضعیف و افراد مسن مبتلا به بیماری های مزمن طولانی مدت که به بیماری یا آسیب حاد مرتبط نیستند، مراقبت میکنند.
نقش اصلی مراقبان سالمند ارائه مراقبت های جامع و فردی برای بیماران و خانواده ها است.
پرستاران سالمند در ساعی چه خدماتی را ارائه میدهند مراقبان سالمند بر اساس شرایط ..