پرستار سالمند در ولیعصر (هزینه و شرایط استخدام)

پرستار سالمند در ولیعصر

پیری و سالخوردگی ممکن برای هر یک از ما اتفاق بیفتد هر چند که کهنسالی دوران تنهایی و افسردگی نیست اما به هر حال با گذشت زمان بدن انسان دچار ضعف‌هایی می‌شود که ناگزیر انسان را نیازمند کمک می‌سازد مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل اینجاست تا با کادر مجرب و پرستاران با تجربه دست این افراد کهن سال نیازمند مراقب را بگیرد و با تماس با مشاوران و کادر ما می‌توانید بهترین انتخاب را برای مراقبت از عزیزانتان را داشته باشید در ادامه نیز شرایط و خدمات استخدام پرستار سالمند را برای شما شرح می‌دهیم.

پرستار سالمند در ولی عصر

خدمات پرستار سالمند

زمانی که پرستاری برای نگهداری از سالمند خود در منزل استخدام می کنید قطعاً نیاز دارید تا تمامی نیازهای سالمند رفع شود. در این حالت است که هم شما و هم فرد سالمند احساس رضایت خواهد کرد. از این رو نیاز است تا پرستاری استخدام نمایید که مسئولیت پذیر بوده و در قبال فرد سالمند و نیازهای وی، تعهد داشته باشد. تنها در این صورت است که با خیال راحتی می توانید فرد مسن را به دست این پرستاران سپرده و به کارهای خود رسیدگی کنید. اهمیت این موضوع در مواردی که سالمند به بیماری هایی نظیر دیابت، زخم بستر و بیماری هایی از این قبیل مبتلا باشد، بیشتر می شود. به همین منظور در این مجموعه بر اساس نیاز متقاضیان، پرستاران با تخصص های مختلف نظیر نرس، کمک بهیار و مراقب حضور دارند. از خدماتی که پرستار سالمند در ولی عصر برای مراقبت از سالمندان ارائه می کند عبارتند از:

– وظایف مربوط به تغذیه سالمند

پرستاری که برای نگهداری از افراد مسن انتخاب می شود بر اساس نوع بیماری و یا وضعیت جسمانی سالمند، نیاز تغذیه ای وی را تعیین می کند. وی در کمال صبر و شکیبایی، نیازهای تغذیه ای سالمند را برطرف می کند. از این رو شما در تغذیه وی با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود. این در حالی است که ممکن است خود شما با نیازهای تغذیه سالمندان آشنا نبوده و به دلیل همین امر هم مشکلات جدی در سلامتی آنها به وجود آید. پرستار سالمند به دلیل تجربه و دانشی که دارد، سالمندانی را در خوردن غذا همکاری نمی کنند را متقاعد به همکاری کرده و به نگرانی شما در این رابطه، پایان می دهد.

پرستار سالمند و تغذیه سالمند

– وظایف مربوط به بهداشت سالمند

سالمندان ممکن است دچار ناتوانی در حرکت باشند و یا به دلیل بی حوصلگی و یا دلایلی از این دست، نسبت به بهداشت خود بی توجه باشند. اطرافیان این افراد نیز به دلیل این که تجربه ای در این زمینه ندارند و یا با نیازهای سالمندان آشنا نیستند ممکن است نتوانند از عهده برطرف کردن نیازهای مربوط به بهداشت آنها برآیند. اگر شما هم جزو این افراد هستید می توانید با استفاده از تجربیات پرستار سالمند در ولی عصر نسبت به رفع این نیاز سالمندان اقدام کنید.

– وظایف مربوط به سلامت سالمند

سالمندانی که مبتلا به بیماری هستند نیازهای متفاوتی نسبت به سالمندان معمولی دارند. اگر سالمندی که در منزل دارید به خاطر شرایط جسمانی که دارد دچار زخم بستر شده باشد پرستار با انجام اقداماتی درمانی، درصدد رفع این مشکل برخواهد آمد. این پرستاران، دوره های کاملی را گذرانده و با اقداماتی که در این موارد و دیگر مسائلی که با سلامت سالمندان در ارتباط است آشنایی دارند. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

+ ارائه خدمات سرم تراپی

ارائه خدمات سرم تراپی سالمندان

اگر سالمند شما نیاز به سرم تراپی دارد باید پرستاری استخدام کنید که این کار را انجام دهد. برای این کار می توانید از خدمات پرستار سالمند در ولی عصر استفاده کنید. این پرستاران به خوبی با سرم تراپی آشنا هستند و بدون هیچ مشکلی سرم تراپی سالمند را در وقت مقرر، انجام می دهند.

+ ارائه خدمات فیزیوتراپی

ارائه خدمات فیزیوتراپی سالمندان

برخی سالمندان نیاز به انجام ماساژ و فیزیوتراپی در منزل دارند. پرستاری که برای نگهداری از سالمند استخدام می کنید می تواند این کار را انجام دهد. این پرستاران به خوبی با روش های فیزیوتراپی آشنا هستند و می توانند به صورت اصولی این کار را انجام دهند. به این ترتیب از بروز مشکلات بعدی پیشگیری خواهد شد.

+ نمونه گیری برای انجام آزمایش

نمونه گیری و انجام آزمایش سالمندان در منزل

در برخی موارد نیاز است تا برای انجام یک سری آزمایش ها، از سالمندان نمونه گیری انجام شود. انتقال این افراد به مراکز درمانی برای انجام آزمایش، کاری بسیار دشوار است. در ضمن وضعیت جسمانی برخی از این افراد این اجازه را به اطرافیان نمی دهد تا آنها را به این مراکز ببرند. این در حالی است که پرستار سالمند اگر دارای تخصص و تجربه کافی باشد می تواند نمونه گیری این سالمندان را انجام داده و آن را به مراکز آزمایشگاهی انتقال دهند. به این ترتیب با استخدام یک پرستار حرفه ای می توانید از این خدمات بهرمند شوید.

+ وظایف مربوط به سلامت روحی سالمند

سلامت روحی سالمندان

سالمندان به تناسب سن و اقتضای وضعیت جسمانی خود به کسی نیاز دارند تا با وی صحبت کرده و در مواقع مورد نیاز، به او توجه کند اعضای خانواده ممکن است به دلیل مشغله کاری و فکری خود نتوانند آن گونه که باید از عهده این کار برآیند. پرستار سالمند در ولی عصر با این مسائل آشنایی دارد و با توجه به علاقه ای که به کار خود دارد، با مهربانی با سالمندان برخورد کرده و از لحاظ روحی و عاطفی، کمک حال آنان خواهد بود.

هزینه استخدام پرستار سالمند

یکی از مسائلی که باعث می شود تا برخی از فرزندان برای نگهداری از سالمند خود، سراغ پرستار سالمند نباشند این است که تصور می کنند هزینه استخدام این افراد، بالا است. اگر به هزینه بیمارستان و مراکزی چون خانه سالمندان توجه کنید و آن را با هزینه استخدام پرستار، مقایسه کنید متوجه خواهید شد که این باور بسیار غلط است. علاوه بر آن اگر در مناطق شمال تهران سالکن هستید میتوانید پرستار سالمند در زعفرانیه استخدام کنید. هزینه پرستار سالمند در ولی عصر در مرکز خدمات پرستاری در منزل آسایش و مراقبت ایده آل بر اساس معیارهای چون مدت زمان فعالیت و نوع مراقبت ها تعیین می شود.

اشتراک گذاری در facebook اشتراک گذاری در twitter اشتراک گذاری در linkedin اشتراک گذاری در telegram اشتراک گذاری در whatsapp اشتراک گذاری در pinterest 5/5 – (10 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *